تصویر ثابت

این روزها ...
ılı اُتـآقـِِـ تــََنهـ♡ـآیـے وَِ آرامـِِشـ ılı
☂ゃاینـــجا اتاقــــ تنهایے آرامشــــ منـ(ــ تـاجر غـم)ـــــ اَستـــــــゃ☂

 

 
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت21:06---23 آبان 1393
خیلی درده بعد گریه هات
خودت اشکاتو پاک کنی...
love890.lxb.ir


DUYĞU
ساعت18:23---20 آبان 1393
بخشش آن نیست که چیزی به من بدهی که من از تو بیشتر به آن نیاز دارم
بلکه آن است که چیزی را به من ببخش که خودت بیشتر از من به آن احتیاج داری.


DUYĞU
ساعت18:22---20 آبان 1393

ای دوست بیا با تو شبی خوش باشم

بر دیده قدم نه که کمی خوش باشم

ای دوست ندیدی همه بی تابی من

یک نظر رخ بنمایان که دمی خوش باشم

هیچ پرسیدی از این عاشق دیوانه مست

قدحی می بده از لعل لبت تا که مگر هش باشم

جرعه ای از لب نوشین تو ما راکافی است

تاابد مست از آن ساغر میخوش باشم.


DUYĞU
ساعت18:22---20 آبان 1393
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﺭﻭﻍ ﺭﺍ ﺭﺍﺳﺖ ﭘﻨﺪﺍﺷﺖ ﻭ ﮔﺎﻫﯽ ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍ ﺩﺭﻭﻍ! ﺑﯽ ﻓﺮﯾﺐ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ…

DUYĞU
ساعت21:04---16 آبان 1393
آدمها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر . . .
اگر کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی آنها را شکسته ای . . .
و اگر بیشتر از آن حسابشان کنی آنها تو را می شکنند . . .
بین این آدم های آدم باید عاقلانه زندگی کرد نه عاشقانه .


DUYĞU
ساعت13:08---8 آبان 1393
اگر حق با شماست، خشمگین شدن نیازی نیست
و اگر حق با شما نیست، هیـچ حقی برای عصبانی بودن ندارید ...


DUYĞU
ساعت13:08---8 آبان 1393
ما خوب یاد گرفتیم در آسمان مثل پرندگان باشیم و در آب مثل ماهیها،
اما هنوز یاد نگرفتیم روی زمین چگونه زندگی کنیم


mohadese
ساعت13:49---4 آبان 1393
✔ﺣﺎﻟَـــــــﻢ ﺑِــــﻬﻢ ﻣﯿــــﺨــﻮﺭﻩ ﺍﺯ ﺣﺎﻟَــــــــﻢ ✔

ﻭﻗـــﺘﯽ ﮐﻪ هــَــمــه ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨــن ﺷـﺎﺩَﻣــﻮヅ

✘ﻓﻘـــَـﻂ ﺗﻮ ﺧَـﻠﻮَﺕ ﻣﯿﭙﯿــﭽﻪ ﺻِﺪﺍی ﻧﺎﻟَـــــــم✘

,وبت خیلی قشنگ بود واقعا لایــــــــــــــک داشت.لینک شدی تو هم بلینک.منتظرتمم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

4 / 8برچسب:, | 7:3 | (¯´*•.¸♥️بََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََچِِِِِِِـِہ ڪََرَج♥️¸.•*´¯)‌ |

تصویر ثابت

تصویر ثابت