تصویر ثابت

نوشتن برای تو...
ılı اُتـآقـِِـ تــََنهـ♡ـآیـے وَِ آرامـِِشـ ılı
☂ゃاینـــجا اتاقــــ تنهایے آرامشــــ منـ(ــ تـاجر غـم)ـــــ اَستـــــــゃ☂

 

 
 

نظرات شما عزیزان:

❤️mahboobeh❤️
ساعت19:13---9 دی 1395

یه وقتایی یه آهنگ انقدر حرف دلت رو میزنه،
دوست داری بری یقه خواننده رو بگیری بگی:
لعنتی تو اینا رو از کجا میدونی آخه...؟


❤️mahboobeh❤️
ساعت19:13---9 دی 1395
گفت : جمعه ها آدم خیلی دلش میگیره
ولی از اون بدتر
اینه که عصرِ جمعه خونه باشی و بارون بزنه.
_گفتم : آره؛ اینجوری که آدمو خفه میکنه!
_گفت : میدونی؟ خیلیا توو جمعه شاعر شدن!
تو حالا چیزی توو جمعه ها نوشتی؟
_گفتم : من جمعه ها
رو شیشه ی بخار گرفته ی پنجره، با انگشت مینویسم :
"لطفا یکی مرا از مرگ نجات بدهد


❤️mahboobeh❤️
ساعت19:12---9 دی 1395
همیشه بر آنم که دل کسی را نشکنم
اما وقتی به خودم نگاه می کنم
تکه تکه ام..


❤️mahboobeh❤️
ساعت19:11---9 دی 1395
سرد شده ای
درست مثل این چایی
اما نمی دانم
چرا از دهان نمی افتی !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

6 / 5برچسب:, | 19:3 | (¯´*•.¸♥️بََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََچِِِِِِِـِہ ڪََرَج♥️¸.•*´¯)‌ |

تصویر ثابت

تصویر ثابت