تصویر ثابت

سلامتـــی عشـــقـــم....
ılı اُتـآقـِِـ تــََنهـ♡ـآیـے وَِ آرامـِِشـ ılı
☂ゃاینـــجا اتاقــــ تنهایے آرامشــــ منـ(ــ تـاجر غـم)ـــــ اَستـــــــゃ☂

سلامتی عشقم که

ی

روزی بهم میگفت بدون تو نمیتونم .....

 

با بغض بهم میگفت بری میمیرم.....

 

ولی روزی رسید که به من میگفت شما؟

 

به جا نمیارم......

 

سلامتی خودم که پاش موندم.....

 

میرفتم بیرون تا ببینمش ولی

 

از دور که میدیدمش

 

انگار خیلی حالش خوب بود

 

همونی که بهم میگفت واست میمیرم

 

حالا واسه کسه دیگه میمرد....

 

 

اشکام سرازیر میشد و میگفتم : متاسفم!!!

 


سلامتی عشقم که میگفت

 

وقتی میبینمت دلم میلرزه

 

از ته دل دوست دارم

 

حالا وقتی مارو میبینه

 

روشو برمیگردونه و میگه

 

حالم ازش بهم میخوره.......

 


سلامتی خودم

 

که به خاطرش از همه گذشتم

 

دور همرو خط کشیدم

 

بعد فهمیدم خودم خط خورده عشقمم......


سلامتی عشقم که بهم خیانت

 

ولی فکر کرد ما گاویم نمیفهمیم.


سلامتی خودم

 

که عشقمو با عشقش میدیدم

 

 

بغضم میترکید میگفتم

 

هی فلانی

 

کاش میتونستم فقط اندازه چند ثانیه

 

کوچیک جات باشم ....


عشقم دیگه سلامتیمون تموم شد

 

سلامتی عشقت که جامو گرفت......

 


سلامتی عشقت که منو به خاطرش ول کردی....

 


سلامتی  عشقت....


سلامتی همه عشقای بی معرفت و نامرد.......



نظرات شما عزیزان:

نگارم
ساعت14:03---18 فروردين 1395
ب سلامتی عشقم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

6 / 6برچسب:, | 22:53 | (¯´*•.¸♥️بََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََچِِِِِِِـِہ ڪََرَج♥️¸.•*´¯)‌ |

تصویر ثابت

تصویر ثابت