تصویر ثابت

لبـخـنــــכےڪـــه مےزنـم..
ılı اُتـآقـِِـ تــََنهـ♡ـآیـے وَِ آرامـِِشـ ılı
☂ゃاینـــجا اتاقــــ تنهایے آرامشــــ منـ(ــ تـاجر غـم)ـــــ اَستـــــــゃ☂

 

 
 

نظرات شما عزیزان:

мἷṩṩ ẓᾄђʀᾄ
ساعت11:07---3 خرداد 1394
ببخشید یه سوال داشتم چجوری پاسخ این قسمتو به رنگ ابی نوشتید ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

мἷṩṩ ẓᾄђʀᾄ
ساعت11:06---3 خرداد 1394
big like

ye nafar
ساعت20:34---1 خرداد 1394

من خیلی گناه کردم هزار بارم توبه بسّم نیست .
خدایاااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااا
ببخش منو فردا اولین امتحانمه امروز کارای بدی انجام دادم بی دانش از اینکه خدا میتونه فردای منو همه جور بنویسه.
هر روز دعا میکنم تصادف کنم و همه چی از یادم بره
دیگه گناه نکنم شما هم دعا کنیم فراموشی بگیرم
خداجونم ببخش منو
خستم
خسته
خدایا منو ببخش نزار تو روز قیامت موقع اشکار شدن کارام سر به زیر بشم
دوست دارم
خب چیکار کنم پسر دایی و پسر خالمو دوس دارم گاهی اوقات گناه میکنم یعنی همیشه
بالاخره تونستم به یکی این خرفارو بزنم دوستان .
خدانگهدار امیدوارم شما مثل من تو این با تلاق گیر نکنید
خداااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا

 

***

پاسخ

هدیه من به شما

دنیا ۷ رو دارد:
۱.خوشی و سرور
۲.ناخوشی و اندوه
۳.عافیت وتندرستی
۴.موفقیت وکامیابی
۵.بخشش وآمرزش
۶.احترام ومحبت
۷.چشم پوشی و نادیده گرفتن بدی ها

از خدای مهربان میخواهم
اوّلی را نصیب شما کند،
و دوّمی را از شما دور کند،
و با سوّمی شما را بپوشاند،
و چهارمی را در مسیرتان قرار بدهد،
و پنجمی را از فضل کرمش به شم ا ببخشد،
و اما ششمی از طرف من تقدیم به شما،
و هفتمی را هم از شما درخواست دارم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

22 / 2برچسب:, | 21:50 | (¯´*•.¸♥️بََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََچِِِِِِِـِہ ڪََرَج♥️¸.•*´¯)‌ |

تصویر ثابت

تصویر ثابت